Brcuozgr Z1414 bizde 4. Ayimizdayiz atak donemi ondandir. Aglayarak uyuyor uyaniyor saat basi uykusundan kalkiyor bir an once gecr inşallah
Sedef3443 Z1414 benmde bebeğim 5.ayına giricek 4 aylık oldugundan bu yana aglıyarak uyanıyor oglen uykusu bır saat fazlası yok hemen uyanıyor.