DefneRana3881 evet var not almıştım
4 yumurta akı
Yarım su bardağı şeker
3 çorba kaşığı erimiş tereyağı
1 çorba kaşığı limon suyu
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin
Çay kaşığının ucuyla tuz
1, 5 su bardağı un
Hepsini çırpıp kek hamuru yaptm 200 derecede ısıttığm fırında pişirdim. Sonra kakaolu sos yaptım bu sosu genelde profiterol yapınca kullanıyorum
Bir bardak su
Bir bardak süt
1 çorba kaşığı mısır nişastası
2 çorba kaşığı kakao
4 ya da 5 çorba kaşığı şeker
Yine çay k. ucu ile tuz
Bunlarıda bir tencerede kaynayana kadar pişir soğumaya bırak üstü kaymak gbi tutmasın diye sürekli karıştır kekleri kare dilim kes kenarlarını çevire çevire bandır sosa sonra hindistan cevizine bandır 🙂 benim yumurtalar büyüktü biraz unu az koymuşum çok yumuşak olmuştu sosu hep emdi ıslak kek gibi olmuştu ama siz yumurta akına göre unu biraz fazla koyarsanız daha kıvamlı olur diye ümit ediyorum şimdiden afiyet olsun 💕