Sabah uyandıktan sonra kahvaltımızı yaptık, oyunumuzu oynadık, babamızı işe gönderdik, odamızda biraz kitap okuduk. Saat 10.30′da oyuncaklarımızı toplayıp iyi uykular dedik, pencereden dışarıya bakıp iyi uykular dedik ve perdemizi kapattık(bunlar bizim gündüz uyku rutinimiz). 10.45′de yatağına koydum bende yatağın yanında sandalyede oturdum. Kendi kendine oynadı, şarkı söyledi, oturdu, kalktı hiç müdahale etmeden sadece izledim. Huzursuzlanmaya başlayınca aynı gece yaptığım gibi yatağa vurarak hadi yatalım dedim. Birazcık ağladı ama emmek için ağladı gerçekten değil. Yüzünü severek sakinleştirdim, uyku arkadaşına ee yaparak uyuduğunu gösterdim. Ağlaması şiddetlenince kucağıma aldım odanın içinde bir tur attık, ninni söyledim, sustuğu anda tekrar yatağa koydum. Kendisi yattı sadece 3 dakika ağladı ben hafif poposuna pış pış yaptım ve uyudu. (Sustuğu anda elimi çekiyorum ki destekli uyumasın) tam 11.15′de uyudu. 10 dakika yanı da oturup odadan çıktım. Bu benim için çok çok büyük bir gelişme. Çünkü normalde yarım saat emziriyordum uykuya dalabilmesi için uykuya dalınca bir yarım saatte yatağında pış pış yapıyordum anca uyuyordu. Ve yarım saat uyuyup ağlayarak uyanıyordu bu seferde ayağımda sallayarak uykusunu alsın diye uğraşıyordum. Şimdi kaç kere uyandığını, kaçta uyandığını yazarım.