Ayssss1 merhaba bende lens kullanıyorum haftada bir iki kere7_8 saat anca ama gözümde çok ağrı yapiyoe üç marka denedim hepsi aynı oldu . Çıkartınca bile gözlerimde acıma devam ediyor acaba neden oluyor lens markasından kaynaklı mi ya da gözlerimden dolayı mı ? Gözlerim de küçük bu arada bununla alakası var mı