SuCansu 20 gün annem kaldı. Sonra gitti işine döndü mecbur. Evi eşim süpürdü. Bi süpüreyim dedim dikişlerde sorun yaşadım bi daha tövbe dedim iyileşene kadar.
basit toz alma, ortalık toplama ile geçti. Doğumum kışındı, cam silme zaten mümkün değildi. Ama eğer yaz olsaydı da valla sırf cam sildirmeye birini çağırırdım ya da arkadaşım eşim filan olduğu kadar yapardı.
Önce iyileşin derim. Oğlum 7,5 aylık, daha hala iç katmanlarda tam iyileşmemiş yerlerim var kontrole gittiğimde öğrendim, sezaryen 1 seneyi buluyor. Bidon suyu kaldırmam hala.