Merhaba anneler , bebeğim 9 bucuk aylık bu sabah kahvaltıdan sonra oğlumun sesi çatallaşmaya başladı aslında doğru mu tarif ettiğimden emin değilim böyle hafif hafif ağlayarak mızırdanırken sesi yanık yanık çıkıyor çırtlak ses gibi … ses telleri tahriş oldu desem çok ağlayan bebek değil hatta hiç ağlamaz acaba boğazları mı şişti 🤦🏻♀️İnşallah hastalık belirtisi değildir ya 😢 hemen ıhlamur yaptım buruna serum fizyolojik sıktım , şuan uyutuyorum uyanınca kötü olursa calpol vermeyi düşünüyorum