Lulemom televizyon hep açık hiç kapatmiyorum çünkü oğlumla evde hep yalnızız ses oluyor. 21 ayı bitti ve hiç televizyonu oturup izlediğini bilmem. İzlemek istediği bir kaç eğitici video olursa onları da YouTube’dan açıyorum. Çok kisitladigimiz zaman daha merak uyandıran bir durum da yaşanabilir. Zaten otizm doğuştan olan nörolojik bir durum televizyonla daha erken ortaya çıkabiliyor sadece. Ekrana maruz kalmasını istemiyorsak ilgi ve alakayi yüksek tutmamız gerekyor. Sabahtan yatana kadar evde sürekli oyun oynayıp aktivite yapıyoruz ama televizyon hep açık oluyor yani.