Ncb_gll Merhaba hanımlar , oğlumun pipisinin çevresinde isilik gibi sivilce gibi şeyler var . Sudocrem ve Bepanthol kullanıyorum hep ama geçmedi . Başına gelen var mı sebebi ve çözümü ne yapabilirim ?
co2041 Ncb_gll bezden ya da ıslak mendilden de olabilir. Islak mendil yerine ıslak pamuklu havlu kullansanız? Geçmiyorsa da bezi de değiştirebilirsiniz. Ama hiç geçmezse doktora danışın bence
Gizem54 Ncb_gll bezden oluyo o çok çişli tutunca canım havalandır altını her değiştirdiğinde bide oğlun eğer beyaz tenli ise çok hassas oluyor