Merhaba hanımlar, Kızım doğduğundan beri eli gözümde uyuyor ve uykusu geldiğinde yada çok bunaldığında yapıyor bunu. İlk başlarda iyi hoş güzel idi sonradan büyüdükçe büyüdükçe kirpiklerimizle oynuyor, çiziyor yada gözünü çıkartacak derece de parmaklarını sokmaya çalışıyor. Bunu sadece eşime, bana ve anneme yapıyor. Bu huyundan nasıl vazgeçirebilirim? Yapmaması için çok çabalıyoruz farklı yöntemler arıyoruz hiç öyle eline vuruyum felan yok tabiki. Yardım edin gözlerimiz hep çizik çizik