Seymayna Annelerim relaktaz kullanmaya başladım fakat bebeğim sürekli emmek istiyor , her emzirme öncesi vermem lazım Damla’yı ama günde 64 Damla’yı geçmemeliyim . Basına böyle durum gelen var mı nasıl vermeliyim relaktazı?
afraninannesii Seymayna benim bebeğim de aynıydı. Çok emmek isterdi. Ben 1 saatte 10 damla veriyordum. Bazen arayı açıyordum. Tamamen size bağlı miktarı geçmemeye çalışın.
Mucizemm344 Seymayna 2 şer saate göre ayarla canım 2 saate bi emziriyor gibisin ver ben öyle yapıyorum
umayy34 Seymayna ilk kez duyuyorum bu damla ne icin benim bebegimde cok emip sonrada bol bol kusuyor kusura bakmayin o yuzden merak ettim
Seymayna umayy34 benim oğlan da sürekli kusuyor avuç dolusu çünkü çok emiyor 🤷♀️ İlaç bebek bağırsağındaki gazı oluşmadan parçalıyor laktoz enzimi ile , inş faydası olur bize , daha dün başladım bakalım
Mucizemm344 Seymayna tamam canım benimkide öyle idi mesela 8 de veriyordum sonra 10 da öyle yaptım uyurken emeceginde vermiyordum 10 dk oluyordu misal ilacı vereli 10 dk sonra versem bu sefer kullanım sayısını geçecek
Mucizemm344 Seymayna canım yani ilacı bi günde bitirsende gaz bitmiyor 3 ay 4 günlük şükür ilk zamanlar kadar degil kızım gazdan çok kötü idi kıp kırmızı olurdu öyle yaptım diğer türlü sayıyı geçecek şükür bir şey olmadı
Seymayna umayy34 valla belki yanlış bir şey yapıyorum ama kendim aldım eczaneden doktora gidecek imkanım yok . İşe yaratsa devam yaramazsa zaman diyeceğim artık .
Seymayna Mucizemm344 ilk Oğlumda da çok cektim gazdan küçük Oğlumda da cekiyorum çok şükür 😫 uyumasını bari etkilemese evde 3 yasında bir oğlum da var onunla hiç vakit geçiremeyince hırçınlaşıyor