Tatliskooo Arkadaşlar bebeğimin kilosu da iyi. Doktor bey 5. Ayda ek gıdaya başlıcaz dedi. Ben 6. Ayda başlanıyor die biliyordum. Kilo alamadığı için başlayanlar var biliyorum da gelişim normalse 5. Ayda başlayanınız var mı ? Demir ilacı için de 5 te başlıcaz ek gıda ile birlikte dedi de
GUBILIK Tatliskooo 5 te baslayalim dedi. 1 ay daha bekleyelim icime oyle sinecek dedim. Tamam dedi doktor. 180 gun bitti basladik. Demir ilacini da 7. Ayda teste istinaden baslayacaktik. Testler yapildi. Gerek yokmus. Degerlerimiz iyi. Hic kullanmadik.
Melikeakiner Tatliskooo Bizim doktorumujz kesinlikle 6 aydan önce başlatmadı. Sindirmi hazır olmuyor dedi. Doktorunuzun acelesi ne anlamadım.
Defne07 Tatliskooo doktorlar genelde başlatmıyor ama sağlık ocağı ebemiz dört aylık olduğumuzda tadımlara başla dedi ama ben dinlemedim onu. Başlamadım hala
Tatliskooo Ayy ben de bilemedim yaa . Ben mama sandalyesine oturabilcek duruma gelince başlarım diyordum da 5 te başlayalım diyince 5. Ayda rahat otutabiliyor mu bebekler
Tatliskooo Melikeakiner bi özel hastanede uzman doktor . 10 yıllık doktordur ama ben de anlamadım öyle dedi. Ben de emin olamadım
Miranim Tatliskooo cnm benm bebegimde 5 aylik sadece mamayla besleniyor ben tadimlik yogurt veriyorum arada bir ben birsey olacağını sanmiyorum