Minikumudum Altinda dövizde olduğu yerde durmuyor 14′lere kadar Euro şuan 15 17 arası gidip geliyor gram ve çeyrekte aynı şekilde az önce baktım çeyrek yine 1400 kusurde dün gece 1200 1300 arasına düşmüştü bence hepsi tekrardan yükselecek ama millet rehabete kapıldı gibi eminim şuan da bozdurmak için kuyrukta bekliyorlardır daha da düşecek diye 🤷 Eğer imkanınız varsa alın derim çünkü heran yükselişe geçebilir tekrardan dolar Euro çok fazla bir düşüş olmadı gibi çünkü anı anini tutmuyor ama altında fazlasıyla düşüs oldu dün gram sordum 24 ayar 1053 TL idi şuan 780 kusurde ciddi düşüşler oldu 🙄