Ya arkadaşlar lütfen bana bişi deyin gerçekten geçmiyor yani ilaç kullandık gastrotussbaby, düzenli kullandım gerçekten ams yok geçmedi kusmadığı gğnlerxe oldu ama 2 gün kusmasa 3. Gün yine devam. Emdikten sonra dik tutuyorum yatırmıyorum ama yok yani. Gazını cıkarıyo sonra laaak dışarı. 1 kere kusunca da bitmiyor oğlum oynarken bakıyorum minderi oyuncakları kıyafetleri kusmuk. Ne zaman geçecek yok my bi çaresi bunun ya