Bi haftadadır uykudan uyanınca bu gece uykuda da bi kaç defa oldu boğazı gıcık gibi olup oksuruyo prospan verdim kac gündür oda etki etmedi şiddetli bi öksürük degil ama sınır bozucu bi türlü geçmek.bilmedi doktora fa götürmedim genel durumu iyi diye alerjik mi anlamadim gitti var mi bizimle.auni durumu yasayan