PurpleTail Bebeğim 3,5 aylık, geceleri kundağından çok rahat çıkıyor. Kundak yaparak yatırmak bizim için uyku öncesi rutinlerden biri. Bırakmak için dönmeye başlamasını bekliyordum fakat Şimdi yavaş yavaş bıraksam mı diyorum sizler ne zaman bıraktınız?
Srnsrnsrn PurpleTail bildiğim kadarıyla zaten 3,4 aydan sonra önerilmiyor birden bıraktıramazsan önce yarım kundak dene
Yoruldum PurpleTail 3. Aya doğru bıraktım , doktor ellerini keşfediyor artık engelleyecektir o yüzden yapmayın demişti
Kuzeyin_annesii PurpleTail 6 aya kadar kundakladım. İzlediğim videoda kadın doktorların genel olarak 6.aya kadar kundak söylüyordu. Doktoruma sorduğumda da yarım kundak yapabileceğimi söyledi. 6. Aydan sonra da gündüz kundak yaptım geceleri yapmadım o şekilde yavaş yavaş alıştı. Şuan 8 aylık şimdi bile uyurken irkiliyor
DamlaKardelen_ PurpleTail 3 aylıkken bıraktım sadece kollarını kundaklıyordum sonra bir kolunu kundaklamadım alışana kadar sonra diğer kolunu gece uyanınca öyle dalamıyordu biraz uğraştırdı ama 2 güne falan bıraktık
PurpleTail Srnsrnsrn yarım kundak yapıyordum ben de rahat uyumasını sağlıyordu ama artık bırakma zamanı gelmiş
PurpleTail Kuzeyin_annesii Evet kundak uykuda çok büyük rahatlık sağlıyor,bana kalsa ben de devam ettirmek isterdim fakat gece uyanıp baktığımda kundakdan çıkıyor ve örtüyü boynuna şal gibi doladığını görüyorum bu da beni biraz tereddüte düşürdü.
DamlaKardelen_ PurpleTail benimkide öyle yapıyordu bende 3 aylıkken bıraktım direk kayınvalidem sonradan yapmak istedi izin vermedim çünkü dönmeye çalışıyordu
DamlaKardelen_ PurpleTail 3 aylıkken bir kere döndü sonra birkaç gün hiç dönmüyordu sonra gene öyle öyle gitti
yazinannesi21 Ben yarım kundak yapmaya devam ediyorum. Çünkü uyutup beşiğine yatırdığımda eğer kundaklı değilse uyanıp ellerini falan emiyor, uykusunu dağıtıyor ağlamaya başlıyor aya kadar devam ederim muhtemelen