Odbjd trosyd diye bir krem var. Eczaneden alabilirsiniz 22 liraydı sanırım. Oğlumun pişikleri su toplama noktasına gelmişti. Sabahtan akşama kadar her bez açtığımda sürdüm çok iyi geldi. Ama önemli olan pişiğin neden olduğunu bulmanız. Ben farklı bir krem kullandım diye oldu. Islak mendil kullanımı pişiğin tekrarlamasına neden olur. Emziriyorsanız acı yemeniz, baharatlı yemeniz Pişik yapar.