Mucizebebekisramira Merhaba anneler 3 aylık iğne vuruldum 1 ay önce şu anda regl olmam gerekiyor ama olmadım bu 1 aydır sürekli korunarak ilişki yaşadık aranızda 3 aylık iğneden sonra regl gecikmesi yaşayan var mı
Mucizebebekisramira Zeynep-mina12 ay valla çok tereddütte kaldım canım korunmalı ilişkiye giriyoruz ama yinede insanı kendinden şüphe ettiriyor
Zeynep-mina12 Mucizebebekisramira bende geçen ay yaptırdım adetimin ilk günü atıldım iğneyi ogün hemen kesildi adetim gerçekten öyle insan korunduğu halde şüpheye düşüyor
Mucizebebekisramira Zeynep-mina12 iğnenin üstünden 1 ay geçtikten sonra korunmayı bırakabilirsin demişti benim hemşirem sanada öyle dedi mi canım
Zeynep-mina12 Mucizebebekisramira adetin bittikten sonra korunmana gerek yok dediler o 5 gün içinde etkisini gösterir dediler ama biz yine de korunuyoruz canım