Ebru-isil Nilarasu bigaia olanı var onda normal oda sıcaklığı ama biogaia olan eczaneden soğuk olarak veriliyor heralde dolaptadır diye düşündüm ben :)
GiybetReis Nilarasu açılana kdr dolapta acıldıktan sınra dısarda. 28 gün içinde tüketilmeli sonrası çöp😊
Zuleyhaninannesi__ https://ty.gl/4452aarazb koleksiyon https://ty.gl/5iyczykbte kaydet https://ty.gl/o8c6s0bd8l takip Anında donus isimle soyleyene
Eczmom Nilarasu Açılana kadar buzdolabında tutun. Açıldıktan sonra oda sıcaklığında durabilir. Açıldıktan sonra 1 ay ömrü var bilginiz olsun.