Merhabalar
Bebeğimin boğazında hafif kızarıklık var doktor önemli birşey değil ses çıkarmaya çalışıyosa ondan olabilir geniz akıntısı içte bişey yok arada calpol verebilirsin dedi.
hafif de hırıltısı var 2-3 günde bir serum fizyolojik yapıyorum geçmedi. Ne önerirsiniz nasıl geçiririm hırıltıyı ve boğazdaki kızarıklığı?