İki gündür inat eden yüksek ateşimiz var. Dün doktora gittik. antibiyotik ateş düşürücü ve zinco verdi. İlaçlar hemen tesir eder mi bilmiyorum. Ama hala devam ediyor. Ates düşürücü verince biraz düşer gibi oluyor o da zor bela. Ama etkisi geçince yine yukseliyor. Kötü bir tecrübe Allah hiçbir çocuğa hastalık vermesin ama tecrübe eden oldu mu? Ne önerirsiniz? Bir de diş döneminde oluyor mu acaba böyle şeyler?