Bebeğim 21 günlük 3 kilo 140 gr hastanede yatiyoruz vsd miz var tansiyon ilaclari kullanıyoruz. Bugün 40 gr kilo vermiş bebeğim. Çöl zayıf gibi geliyor bana.cok üzülüyorum. 10 gundur yoğun bakimdaydi dün akşam servise alındı. Çok verimli ememiyor uyuyakaliyor. Yoruluyor hemen. Bende sagip enjektorle veriyorum.kilosu normal mi