Ezgiasya
bizde de oldu 8bucuk aylıkken zorlamadım. Ek gıda almadı, 180ml mama içen cocuk Mamasını 60ml lerde zor içti ve tahminim 500grm filan zayıfladı oğlum. Ama 2 hafta sonra dişi cıkınca rahatladı şimdi yiyor kilosunuda toparlandı çok şükür. Zorlamayın yemekten hepten soğumasın. Geçici bir süreç.