gamzela5 Kış ayı olduğu için peteklerden , havasızlıktan broşları dolmuş hava makinesi alıp temiz hava almasını sağlamıştım aynı şikayet sizde de varsa bahara girerken de hava değişikliğinden etkileniyor olabilir benim imkanım yoktu kış ayıydı ama şimdi hava ısısı iyi mümkün olduğunca dışarı çıkarıp temiz hava almasını sağlayın 🙏🏻