VLDAN ben sırayla veriyorum gogsumu birini veriyom sonuna kadar meiyor sonra diger emzirmede diger göğsümü veriyorum bu sekilde daha iyi kilo alimi oluyormus önsüt sonsüt seklinde kilo alimini saglayan son süt olduğu icin sonuna kadar emziriyorum göğsümü evet sicak tutmak faydali fakat o konuda iyi degilim sanirim asiri kalin giydirince terliyo bende orta yollu giydirmeye calsiyorum ama ne kadar dogru giysiriyorum bilmiyorum ama gunduzleru kilotlu corap giydirmeye basladim artik hernekadr zararli deselerde karnini bacaklarini sicak tutuyor bende ve bol oyle sıkmıyor gecede çıkartıp iki pijama giydiriyorum ayakalrina corap ve patik sirtina yelek giydiriyorum bitek şapka takmaiyorum durmuyo düşüyor ve sevmiyor