Piremsesannesi63 Hastane yüzü görmeyen bebeğim kışa girdik gireli sürekli hasta bir ay önce daha bir şişe antibiyotik bitirdik şimdi yine burun akıntısı öksürük başladı. Hanımlar doğal olarak nasıl başlangıçta tedavi edebilirim ne öneriyorsunuz hiç bilmiyorum çünkü
Rubab_Mommy Piremsesannesi63 Benim kizimda 15 aylik kiş geldi geleli hasta ayni šekilde daha 10 15 gun once 1 şişe antibiyotik bitirdik yine grip oldu cok kotu oksuruyo.Ben ilaclar dişinda pekmez veriyorum pekmezli sicak sut veriyorum.Bide ayvayi dilimleyince orta kismi kaliyoya cekirdekleri perdeleri olan kisim onu 250 ml suda 2 3 saat demleyip iciriyorum.Oksuruk icin cok iyi dogal cozum. Ayni cekirdekleri 3 4 kez demlemek mumkun .
Ecemmclk5353 Piremsesannesi63 öksürük için 1 tatlı kaşığı tereyağı 1 tatlı kaşığı pekmezi pişir içine limon damlat içir Ayak altına limon sür çorap giydir
Piremsesannesi63 Rubab_Mommy çalışan bi bayanım sabahları kaynanama götürüp bırakıyoruz ne kadar dikkat etsemde sabahın ayazında hasta oluyor işte ☹️ Tüm kış böyle mi geçecek diyorum artık
Ahmetinannesi668 Ecemmclk5353 bu tereyağ pekmezi bi dün yaptım bi de bugün ne zaman faydası olur ki 6 aylık benim ki
Rubab_Mommy Piremsesannesi63 yok hayir suyunu suzun biberona doldurup verin.Cekirdeklerine gerek yok onemli olan su.Ben o aylardan hatta daha oncesinden veriyodum.Bi sıkıntı olmadi.Dogal bişey sonucta🌸
Ecemmclk5353 Ahmetinannesi668 bir kaç gün sabah akşam kullan canım burnunu aç tıkanık kalmasın dikkat et azıcıkta ıhlamur yap içir cok faydası var
Ahmetinannesi668 Neredeyse genelleme bütün çocuklar hasta mevsimden dolayı sanırım ayağının altına zeytinyağ sarımsak sürün gece benim ki az da olsa sabah balgam attı