Coook erken bence doktorunuzu degistirin , benim oglum da mama kullaniyordu , bunu siylemek icin coknerken 4 ayda kilo alimi azdi , doktorum bi dahaki ayda bakalim dedi . 5.aydada azdi kilo alimi ve doktorum 5.bucuk oldugunda ek gidaya basla ufakdan dedi bencw cok erken soylemis ek gida konusunu mama kullananlar bile 6 aya girdiginde , anne sutu alanlar iae 6.ayinin sonunda basliyor ek gıdaya bu tamamen bebegin kilo alimi durduydsa ayina gire az aliyorsa o zaman baslatir