Mugesii Msl- özel hastane değil de klinik Abdurezzak Kaya var, oğlum prematüre doğduğundan beri o takip ediyor memnunum. Bir kere Hayat hastanesinde adını çok duyduğum bir dr a götürdüm memnun kalmadım sonra yine Abdurezzak Beye devam ettim.