O kadar güzeldi ki 😍😍 çok uzun zamandır ilk kez bu kadar uzun süre kesintisiz uyudum. Akşam 21.30′da uykuya geçmişti. Sadece bir kere mırıldandı yanına gittim ama hiç müdahale etmeden geri uyudu. Dedim heralde bu gece de uyanacak sürekli ama yok😂 o kadar uzun süre uyanmadı ki bir kaç kere gidip kontrol ettim, bi huzursuz olDum bünye alışık değil😂 sadece bir kez sabaha karşı 4′te uyandı karnı acıktığı için. Emzirdim güzelce, emmesi zayıflayıp uykuya dalmaya başlayınca hemen yerine yatırdım. Hiçbir şey yapmadan uykuya daldı. Sabahta 07.15′da uyandı. Aslında bebekler için çok güzel bir saat ama bana çok erken geldiği için biraz daha uyutmaya çalıştım yanına oturup pış pış yaparak bir yarım saat kadar uyudu sadece uykusunu aldığı için. Ama yapmamam lazımdı biyolojik saatinde uyanması daha sağlıklı. Bir dahaki sefere sabah uyandığında uyuması için zorlamayacağım. Yani sabah 08.00′da güne başladık ve gece karnımızı doyurmak için sadece 1 kez uyandık😍😍