Yaklaşık 3 senedir tavuk et köfte kıyma görmeye tahammülüm yiyemiyorum da yemeye çalışınca da çok midem bulanıyor hatta salam sucuk vs de nefret eder oldum kokusu bile iğrenç geliyor aslında 5 sene önce başladı bu olay ama son 3 senedir kesin emin oldum tiksinip yiyemediğime bugünde kardeşim hamburger söylemiş ayıp olmasın diye yeyim dedim ama içim almadı inanın sonradan vejeteryan olunur mu bilgisi olan vejeteryan olan var mı