Grupyildizi diğer markaları bilmiyorum ama anvey, ihlas ve LG’ nin çok iyi olduğunu duymuş ve okumuştum. Her şey hakkında söylenen bir sürü şey var ama doğru mudur değil midir bilinmez. Bana da damacana sağlıklı gelmiyor. İnanın en kalitelisi bile aylarca güneşin altında kalıyor. Bizim aracılığımızla bir arkadaşa ihlas tanıtıma gitmişti. Biz de kendi arıtma suyumuzu götürüp hazır su diye analiz yaptırdık. Su gerçekten tertemiz çıktı. Hatta çok kaliteli su deyip markasını sordular 😂 düzenli filitrelerini değiştirdikten sonra sorun olacağını zannetmiyorum. Ben yemek ve çayda da kullanıyorum. Bir arkadaş bebekler de kabızlık yapıyor demiş. 15-16 ay kadar bebek suyu kullandım sonra arıtma. Öyle bir sorunumuz hiç olmadı çok şükür