Annis-ogul Hsniye7 damla ne damlası ve fitil için daha çok küçük nicin yazdı. 1 yaşına kadar yarim fitil oneriliyor
Hsniye7 Annis-ogul vicol damla yazdı.paronax fitil yazdı.3 kere tek kullandım yarım şeklinde sonra bıraktım.çunku cok kucuk bebegim takınca o kadar acı çekiyoduki yara bile oldu
Peekaboo Hsniye7 tükürükle ıslatıp öyle koyman gerekiyor fitili. Kuru kuru yaparsan tabi yara olur. Ya da bebek yağı da olur çok az, kaygan hale getirmek için
Hsniye7 Peekaboo tükürükle mi 🙄 zeytin yagina batirip sürdüm zaten.fitil buyuk onu bile inceltim ama yinede yara yaptı