bebekarven ilk verdigimi kendim yapmadim. Daha sonralari kendim labne yaparak yedirdim bir süre. suanda kendim tapmaya pek firsatim olmuyor acikcasi. Yogurdu ozellikle kendim yapiyorum. Probiyotik maya ile yapiyorum. Normal yogurt ve hazir yogurt asla yemiyor. O yuzden probiyotik maya ile kendim yapiyorum. Siddetle tavsiye ederim hic eksi de olmuyor. sut gibi oluyor tadi belki biliyorsunuzdur🥰 ilk gidasi olarak yogurt tavsiye ederim ben o zaman cahillik doktor yumurta sarisi,peynir,yogurt vaslayabilirsiniz dedi diye ben direk cocuga yumurta,peynirle basladim zaten yemedi sevmedi yumurtayi hala sevmez. Patates,pirinc,havuclu corba tavsiye etmisti doktorumuz ilk gida olarak. Pirinc cok yararli demisti. Ben sahsen hic 3 gun kurali uygulmadim. Ölçülü verdim az verdim. ilk etapta cok karisik seyler vermedim 1yasina kadar ek gidayi cok kabul etmedi oglum. cok zorlandim. 13.ayda herseyi yemeye basladi. cok uzattim galiba 🤭 ilk gidasi olarak prebiyoktik mayali ev yogurdunu siddetle tavsiye ediyorum. Birde pirinc havuc patatesli corba yapip kaseye aldiktan sonra 1 cay kasigi zeytinyagi koyup karistirip verin demisti doktoeumuz.