Kızlar iyi geceler. Var mı uyumayan biraz dertleşelim 😕
Bu uyku beni mahvetti.
Oğlum 16ay 10 günlük böyle uyumayan bir çocuk dünya uzerinde yoktur ben sanmıyorum.. Uyumuyo değil ‘uyuyamiyo’ herturlu imkanı sağlıyoruz ama asla uyuyamiyo doğdu doğalı. Emerek uyuyan bir bebek , evet destekli uyuduğu için her uyandığında onu isticek biliyorum ama mevzu sık uyanması değil hiç uyuyamamasi. Meme full ağzında emer emer emer sonra rahatsız olur emmek istemez ağlar sonra tekrar başa sarar sabaha kadar böyle devam eder 5-6 gibi de güne başlar. Karnı tok, bezi Prima , uyku tulumu var , oda sıcaklığı iyi , ağrı kesici içse dahi uyuyamaz yani ağrısı yok. Vitamin değerleri düşüktü takviye aldık yine düzelmedi yani neye baglayacagimi şaşırdım bu uyku sorununu. Doğuştan gelen bir rahatsızlık var gibi düşünmeye başladım . Bunun için genel bir muayeneden geçmesi gerek değil mi 😕