Eceslh bu azı dişler biraz zor çıkıyor onu anladım pek bir şey de fayda etmiyor. Bende de tetagil var onu veriyorum ama hafifletiyor mu bilmiyorum. Ben de sıkıntılı günlerde uyumadan önce calpol veriyorum o biraz rahat uyutuyor. Geçen gün dişi epey çıkmış duruyordu, dişini tutup ağladığı için biraz elimle masaj yapayım dedim, dokunduğum an çığlık attı. Ön dişler gibi değil ne yazık ki. Bir yerden patlayıp çıkıyordu onlar. Bunlar çanak şeklinde ve tırtıklı olduğu için 2-3 yerden patlayıp öyle çıkıyor bir diş. Allah kolaylık versin, şifa versin tüm yavrulara.