Edaacvk Busraaa333 bence süte görede değisir. Biz 32 günlük olduk hic yarım saat emdiğini görmedim 10 dk en fazla ama memeyi bırakınca ağzından süt fıskırıyor resmen. 1 ayda da 1 bucuk kilo aldi gayet sağlıklı sukur. Emme refleksi güclüyse cok cekiyo bence