miladeniz Yarına 1 yaş asısı olucaz bılgılendırırmısınız ateş yapıyor mu ? Kaç tane nerelerden kabakulak olan asıyı biz 9 ayda ılmustuk mesela
Emir123ali miladeniz iki bacaktan olmuştu çok ağlamıştı ama ateş olmamıştı ilk defa ağlamıştı heralde vurmaktan kaynaklanmıştı
Oyku_nisa miladeniz Bizimde yaşına 2hafta var hemşire 1 aşı var demişti bana burada farklı yorumlar var gorecez artık bide ben aşıya her gidişimde evden çıkmadan yarım saat önce calpol veririm buzamana kadar asilarinda hiç ateş olmadı çok şükür
Bebegimm1 miladeniz 2 bacak 1 koldan oldu bu zamana kadar hic aşilar yan etki yapmadi ama 1 yaş asisi bebegm de agri yapti uykusundan aglayarak uyandi ertesi gune normale dönmustu
Oyku_nisa Emir123ali Bilmiyordum valla cevremdekiler hep böyle yapıyorlarmış bende yaptım buzamana kadar hiç ateşlenmedi
Yagmuralmila miladeniz tekrar KKK olacaksınız.. kpa yani zaturr aşısı konjuke pinomokok diye geçer bide şu çiçeği aşısı olacaksınız
AyazMerve miladeniz 9 da biz de olduk . 1 yaş için de iki bacak bir kol yaptılar . Herhangi bir şey olmadı çok şükür .