Vera1810 oyle dıyorlar genelde normalde duzenlı uykusu var. Ama 2 haftadır cok degıstı huyu ınanın hastaneye de göturdum bırseyı yok dıyor. Ultrasyon felan baktı tahlıl yaptı. Cunku 1hafta once gece 11de kalktı sabah 7bucuga kadar agladı ılk defa boyle olunca doktora goturdum bende