Arya0620 6 aylık kızım var gün asi vurdurdum. Ama buz gibi ter dokuyo ara ara kusuyor öneriniz varmı.
fn2827 Arya0620 hemşire bişey demediyse korkma.bide fazla yemiştir bugün aşının verdiği acıyla seni fazla emebilir.
Vera1810 Arya0620 geçmiş olsun. Aşının yan etkisi olabılır mi aklıma o geldi isterseniz bir bakın hangi ası ıse yan etkilerine
emsare Aşı kusma yapmaz hasta olmuş olmalı, çok geçmiş olsun Allah şifalar versin. Bu ara kusmalı hastalıklarda salgın var
Nefess2020 Arya0620 üşütmüşte olabilir aşı lar yan etki yaparmı bilmiyorum ateş varsa acile gidin isterseniz. Ağustosun ortasında kızım hiç abartısız söylüyorum tam 10 kez kustu. Su bile içse çikarmışti acile götürdüğümde üşüttüğünü söyledi bir iğne yapti kusması geçmişti. Geçmiş olsun.