Vera1810 ya acile gitmiştim oradaki doktor sütü sağ ilacı içmeden öyle ver demişti bende kendi doktoruma sordum emzirebilirsin demişti ama yan etkilerine bakıyorum mantar diyor 😔 bu akşam başladım şimdi umarım ciddi sorun olmaz eşimde ısrarla emzirme dişleri çürür diyor çıktığında içerken bile gözlerim doldu ya bebeğime etki yaparsa diye meme den de kesmek istemiyorum kullanmasam ilacı bu sefer benim agrılarım var göğüslerimde