Esrvl ayy canım benim bizim 4. Ay aşımız da çok kötü geçmişti aralıksız 5 dk ağlamıştı oğlum kulağımıza alamıyorduk bacakları agriyodu neyse biz alt pijamalarını çıkarmıştık alt tarafında zıbın bez vardı sadece ama üzerine battaniye örtmüştüm üşümesin diye ıslak bez koydum aşı olan yerlerine ama ılık suyla ıslatin soğuk olmasın eklem yerlerine falan da koy