YadeKaradag Bebekimmm Sizi korkutmak istemem ama uyuz salgını var ben ona benzettim gece huzursuzluk yapıyor mu ve dediğim gibi başka bölgesinde var mı iyice bakın
Vera1810 Gecmıs olsun. Sedef veya egzamaya benzettim kardeşm sedef hastası derisi boyle kırmızı kırmızı oluyor ve pullanıyor
Vera1810 Bebekimmm sizin ki bebek alerji de olabılır canım korkma hemen dr görsün. Sedefin ilaçları var kardesım kullanınca bırseyı kalmıyor yemesine içmesine de dıkkat etmedı lazım ama etmiyor ondan devamlı tekrarlıyor
Vera1810 Bebekimmm benziyor canım kırmızı kabarcık oluyor derisi pullanıyor. Yedıgı birsey dokunmuş alerji olmus olabılır giydi kıyafet tahrıs etmıs olabılır. Dr görsün tabi cok gecmıs olsun inşallah
Vera1810 Bebekimmm lütfen üzülmeyin hemen gecer inşallah ben sadece benzettimi soyledim teşhisi dr koyar. Makine tursili bile değiştirince hemen etkı ediyor bebeklere üzülmeyin lutfen
Bebekimmm Vera1810 Bebegim doğduğundan beri yüzüm bikere bile gülmedi sürekli hastanelerde geçti 1.5 ayımız tam iyileşti derken inşallah o dediğiniz hastalık değildir gerçekten çok yoruldum 😔
Vera1810 Bebekimmm sizi çok iyi anlıyorum. İnşallah basit birsey dır üzülmeyin. Asla da oyle düşünmeyin bizde cok kötü seyler yasadık hepsi gectı gıttı Allaha şükür. Hersey gecıyor
Bebekimmm Vera1810 doktora götürdüm deterjan yada giydiği bı kıyafeti alerji yapmış dedi ilaç bile vermedi çok şükür 🤲
YadeKaradag Bebekimmm tünel var gibi gözüküyor siz yarın acilen doktora götürün derim eğer uyuzsa çok illet birşey çocuklar da çok dirençli