Irmakprensesinannesi Serpil51 hersey zmlandi bizde sleepy veya prima kullaniyrz değiştirmeyi düşünüyorum öncelik kızımın cildi ve sağlığı pahalıdan olsa kendimden kısarim yapcak bisi yok bebeklerimiz daha degerli
ebz09 Serpil51 valla ülke mükemmel diyenleri sahneye davet ediyorum 🙃 Birde bezi mahalle supermarketlerinden daha uyguna buluyorum ben
[silindi] Serpil51 e bebek aloeverali qldim hem fiyat uygun hemde pure soft kullanıyordum ondan daha iyi cikti
Serpil51 Irmakprensesinannesi aynen ya mevbur alcaz diğer bezleri kullanıp riske atmam uygun bez bulmak kolay değil
Irmakprensesinannesi Serpil51 aynen öyle o yüzden kızımda hiç riske girmedim sleepy ve prima kullanıyordum 2 hafta önce ebebek 169 lu 3 numara sleepy natürel 124 TL aldım elimde yedek bez bulunsun diye iyiki almışım en azından şuan yedekte var
28arden ebz09 240 bez 171 ıslak mendil napıcaz bilmiyorum iyice fırsatçılıga döktüler kısıyorum herseyden ama yok herşey daha çok artıyo geçinmek çok zor 1 tane çocukla bu 1 aydır çok abarttılar allah 2 çocuklulara yardım etsin 🤲🏻🙏🏻
Serpil51 Irmakprensesinannesi bende şu an bim bezi kullanıyorum ablamda varmış normalde molfix ama alamadım
Irmakprensesinannesi Serpil51 dohrudur bende kendime eşime bisi almıyorum ewden yeri geldimi kesiyorum ama bez mamada kesmiyorum kızım premetur e doğdu hassas fazlasıyla biz iyi olmasakta olur ama çocuklarımız bizim dünyamız
Serpil51 Irmakprensesinannesi aynen öyle inşallah sağlıkla büyüsünler bende kendimizi en son ne aldım hatırlamıyorum bile
[silindi] Serpil51 İnternet sitesinde de vardi uygun geliyor birde goon marka da öyle ama ben baby me aloevera li aldim
28arden ebz09 yaaa 🥺 allah yardımcın olsun kuzum çok zor ya ordan kıs burdan kıs kendinden kıs yine yetişmiyo yetişmez inşallah biran once şu fiyatlar düşer 🙏🏻
ArasMrve Ebebekte molfix 108 tane 5 no 179.90 tanesi 1.67 bi bak istersen daha uygun Trendyoldan başka sitelerden