Berensln Merhaba anneler Benim gibi uyumayan emzirme zamanı gelmis bebişleri olan anneler :)) Bebeğim 2 aylık. Doktorumuz 2 saatte bir emzir dedi fakat bebeğim bu gece de olduğu gibi uyanmıyor. Bi kaç zaman önce saati yaklasıncs mızıranır kıpırdar uyanırdı simdi lerde ise uykudan kaldıramıyorum uyandırsam bile uyku sersemliğiyle az emiyor memede uyuyakalıyor sizce ne yapmalıyım? Siz nasıl bir yol izliyorsunuz acaba, suan uyuyor.
DuruDoruk Berensln 1 ayı dolduktan sonra uyandırmadım bazen 4 bazen 6 saat sonra emdi şuan 3. Bucuk aylık gece uyukysunu uyusun açıkınca uyanıyor
yorgunanneeeee Berensln Bizim doktorumuz 2 aylık olduktan sonra artık gece uyandırma gece uykusu gelişimi için çok önemli o acıkınca kendi uyanır zaten demişti. O zamanlar 4 5 saatte bir uyanıyodu şimdi 3 buçuk aylık 2 3 saatte bir uyanıyo.
2papatya Berensln uyandırma artık annesi uyku da gerekli onun için. Uyanınca doyur artık. Haaa 4-5 saat olur o zaman uyandır ama illa 2 saat diye düşünme hem sende biraz uyursun 🌸
Yumut Berensln 3 saate bir emzirmen lazım sakın 6 saat falan geçirme yeni doğmuş bebek bu altını falan aç ayaklarının altına bastır burnunu sık az da emse olur yeterki içsin
DuruDoruk Berensln o zaman az az artırabilirsiniz 3 saatte çıkarın sonra 4 bir ay sonrada düzenini yapar
Minkpndam 2 ay 13 günlüğüz ama bende uyandırmıyorum kendi uyanıyor uyandırdığımı söylemiştim doktora uyandırma alışır demişti
Berensln Minkpndam kendi uyanıverirdi normalde ama nedense Bi kaç gundur böyle uyanmıyor geceleri kendim saati kurup uyandırıp emziriyorum onda da gözü kapalı uykulu emiyor toplasan 10-15 dk anca 😔
Berensln 2papatya evet ama doktorumuz 2 saatte bir emzir demisti,, biz bir de doğduğunda sarılık geçirdik o zamanlar saat başı emzirmeye çalışıyordum zorla uykudan uyandırıp geçti cok sukur o yüzden doktorumuz 2 saatte bir emzirebilirsin artık dedi
Berensln Yumut 3 saat bekleyemiyorum doktorumuz 2 saatte bir emzir diyince öyle devam edeyim dedim ama velakin kaldıramıyorum ki
Yumut Berensln yani benimlide hafif oldu sarılık bana 2-3 sate bir demişti ama doktorunuz daha iyi bilir dediğim gibi o zaman bebişi rahatsız etceksiniz bende uyandıramazdım 5 dakika içmesi bile yeterli oluyormuş 15 dk iyimyani normal çenesi yoruluyodur
emsare Benim doktorum da kesinlikle uyandırma Artık dedi 15 günden sonra. Biz de sarılık geçirdik.sanırım doktorlar da bazı konularda hem fikir değiller. Şu an 2,5 aylık, bazen 7 saat aralıksız uyuyor bazen 4-5
Berensln emsare cok fazla cok o kadar bekleyemem hemde bunlar dahaa cok kücük emzirmek zorundayız 2 saatte bir 3 saati geçirmemek kaydıyla
DuruDoruk Oykunil kilo alımı iyi boyu çok uzadi 10/20 dk tek meme emiyor 11 yattı bugün 5.30 kendi kalkttı
Denizcimmm Berensln 2 ay dolmuş. Şükür sarılıkta atlatılmis. Geceleri uyanmıyorsa uyandırma. Gece uykusu emmesi kadar gelişmesi açısından çok önemli. Gaz vs yoksa ve rahat uyuyorsa dokunmayın. Zaten her bebek acıkınca mutlaka ağlıyor. Gündüzleri çok uzun tutmayın ama mümkün mertebe sık emzirin hem sütünüz artsın hem de meme reddi yaşamayın ileride .