Asel_lena_mom sütüm az olduğu için zor geliyomuş emmek, devam sütü ver bi sonraki ay şikayetin devam ederse süt ürünleri alerjisi var mı diye test yaparız dedi ama zaten çocuk emmiyo ki bi ay sonraya sütüm kesilmiş olur 😓 ben anlamıyorum ya bizim doktor mu ilgisiz acaba. Ne denediysem de sütüm çoğalmadı napıcam bilmiyorum. Senin devam ediyo mu meme reddi