Uerdem neyse canım boşver kafam karıştı iyice anlamam zaten hiç banka işlerinden ama ilk uygulamaya girince bir kare var kullanılabilir bakiye ek kullanılabilir bakiye yaziyo onu kaydirinca 3. Kaydirdigimda -157.000 altında 3000 yine -152 bin gözüküyor onu merak ettim