Sefaserpil konuşma konusunda bilemem ama doktorlar 2 yada 3 yaşından önce bıldırcın yumurtası önermiyor erken ergenliğe yol açtığı için önceden bende yediriyordum bunu duyunca bırakmıştım bida hiç yedirmedim 4 yaşına girecek nerdeyse hala vermiyorum ben ve amcamın kızı küçükken bıldırcın yumurtası yediği için erken ergenliğe girdi