Endiselerinizi anliyorm sizin icin zor bi durum. Ama onu büyütürken hastaliginizin üstünü örterek yetistirmeyin sizi öyle bilsin bak benim elim böyle seninki böyle bazen böyle farkliliklsr olabiliyo diyin. Bak babanin elinde ben var sen de yok ben de bundan var diyerek aslinda bir kusur utanilmaya bir sebep olmadigini gösterin( burda size de lafim siz de bunu kusur olarak görmeyin adi üstünde hastalik oglum utanir diye onu yanliz birakmayin)
ve elbette ergenlikte utanabilir sizin caninizi yakan sözler de kullanabilir buna da hazirlikli olun(tabi daha coook var ama☺️) ama tüm bunlar ergenligin getirisi olacaktir
ama is sizde bitiyo biraz☺️