1Anne1ogul hamile dönemimde kızıma sürekli kardeşin olucak onu çok seveceksin çok güzel bir abla olucaksın diye sürekli ona benimsemesini sağlamak için bu tarz konuştum. Doğum yapıp eve geldiğimizde çok sevindi kardeşini görünce sonra ufak ufak kıskançlıklar başladı kucağıma alıp emzirince müdahale etmeye çalıştı ilk zamanlar biraz sıkıntılı oldu ama geçti 😊şimdi oda alıştı çok seviyor kardeşini her işin Bi zorluğu var hiçbişey göründüğü gibi kolay da değil tabi ama önemli olan üstesinden gelebilmek birazda çocuk ile alakalı Bi durum bence alışma süreci sizinki nasıl bi çocuk bütün ilgi ondamı 🍀🍀