Arasmom112 Kızlar beş buçuk aylık oğlum dört ay atağını 10 gün oldu bitirdik şimdi de iki gündür çok huysuz sürekli kucak istiyor bugün uyutuyorum yataga koyunca ağlıyor yordu beni neden acaba bilemedim diş agrısınfa olur mu böyle bisey acaba diş mi çıkacak
BeratOzanMoM Arasmom112 oluyor canım benim oğlan da aynı 5ay 28 günlük şuan bide 5. Atak dönemi. bizde 4. Atak dönemini bitirdik bir 10 gün mola verdik rahattık sonra 5.atak dönemi geldi anamız ağladı hala daha da devam ediyor bilmiyorum ne zaman bitecek bittim artık 😂😂