turkerg Benim oglum da 4.ay 380 gram almisti. Kilosu 7650ydi. Doktor 4.aydan sonra yavaslar dedi ve normal dedi😅 sizinkinin de kilosu yerinde bence gerek yok. 5-6.aylarda daha fazla alabiliyolar 500gram gibi.
ShineThunder 6 aya kadar, 1 paket margarin agirliginda cisli bez cikariyorsa (sayisi onemsiz) doyuyor demektir🤗 endiselenmeyin.
Mete-59 Mnlannesi ondan önceki ay 1.050 gr almıştı aç ve uymuyordu gündüz o yüzden başlattı.Birde benim sütüm duruldu ondan az aldı belkide bu ay belli olacak ne olduğu😏 bol bol su iç ben yeşillik ye.Meme reddi yaşadım ama mamadan önce yaşadım.
Mete-59 Mnlannesi biberonla değil sonda yöntemiyle veriyorum red olmasın diye.Hem anne sütünü çekiyor hem mamayı